Lectures

EN
Business Information Technology:

Lecture 1
Lecture 2
Lecture 3
Lecture 4
Lecture 5
Lecture 7

Theses

Year    Student Type Title (PL) View   
2018 Apczyński Jakub master
Analiza współczesnego gracza gier komputerowych
PDF
2018 Sypuła Szymon bachelor
Zastosowanie rozwiązań chmurowych w innowacyjnym przedsiębiorstwie
PDF
2018 Nowak Mateusz bachelor
Elementy optymalizacyjne wpływające na dostępność i pozycję stron internetowych w wyszukiwarce internetowej Google
PDF
2018 Szołtysik Michał bachelor
Wykorzystanie mediów społecznościowych przez kluby piłkarskie w celach marketingowych i wizerunkowych
PDF
2018 Zagała Kacper bachelor
Świat e-sportu w opiniach graczy na przykładzie serii gier FIFA
PDF
2018 Nowak Patryk bachelor
Języki, narzędzia i technologie wykorzystane w procesie tworzenia stron internetowych
PDF
2018 Cyrulik Tomasz bachelor
Narzędzia Google w nowoczesnym marketingu w Polsce
PDF
2017
Adamczyk Przemysław
master
Wykorzystanie nowoczesnych technologii informatycznych w branży ogrodniczej
2017 Marczyk Natalia master
Ocena skuteczności internetowych działań promocyjnych na przykładzie Ośrodka Wczasowego Wrzos
2017 Jacek Natalia master
Rola marketingu internetowego w e-sklepie Babyland
PDF
2017 Kurpisz Kamil master
User Experience jako narzędzie rozwoju witryn internetowych
PDF
2017 Burek Karol bachelor
Wpływ procesu pozycjonowania na widoczność witryny w wynikach wyszukiwania Google
PDF
2017 Krawczyk Ariel bachelor
Rozwój trendów marketingu oraz mediów społecznościowych w turystyce
PDF
2017 Rodek Magda bachelor
Tworzenie kampanii reklamowej w Google AdWords
PDF
2017 Adamczyk Roland bachelor
Pozycjonowanie sklepu internetowego opartego na platformie IAI-Shop
PDF
2017 Kątny Kamil bachelor
Komercyjne wykorzystanie mediów społecznościowych
PDF
2017 Chlebek Paweł bachelor
Optymalizacja witryn internetowych pod urządzenia mobilne
PDF
2017 Grzybek Jakub bachelor
Pozycjonowanie witryn internetowych w systemach zarządzania treścią
PDF
2017 Górecki Marcin bachelor
Wpływ aplikacji mobilnych na rozwój mediów społecznościowych
PDF
2017 Ciszek Monika bachelor
Budowa wizerunku marki z wykorzystaniem mediów społecznościowych
PDF
2017 Kocjan Weronika bachelor
Serwisy społecznościowe jako potencjalne źródło zagrożeń cywilizacyjnych
2017 Witkowski Przemysław bachelor
Wykorzystanie narzędzi marketingu internetowego w przedsiębiorstwie i ich wpływ na zachowanie konsumentów
PDF
2017 Sikora Tadeusz bachelor
Symulacja ekonomiczna w gospodarce wirtualnej na przykładzie World of Warcraft
PDF
2016 Oszczęda Martyna master
Innowacje w bankowości elektronicznej na przykładzie wybranych państw
PDF
2016 Palicki Paweł master
Marketing przedsiębiorstwa: potencjał oraz przykłady e-marketingu w przedsiębiorstwie
PDF
2016 Paniczek Michał master
Świadomość bezpieczeństwa w chmurze obliczeniowej
PDF
2016 Chrząstek Adam master
Realizacja paradygmatu programowania obiektowego na przykładzie wybranych języków obiektowych
PDF
2016 Rycko Aneta master
Analiza bezpieczeństwa finansowego w bankowości elektronicznej
PDF
2016 Wiewióra Robert master
Użyteczność jako podstawa dobrze zaprojektowanego serwisu internetowego
PDF
2016 Cieśla Łukasz bachelor
Porównanie systemów płatności mobilnych występujących na polskim rynku
PDF
2015 Stukanova Olena master
Bezpieczeństwo technologiczne i prawne handlu elektronicznego na przykładzie Polski i Ukrainy
2015 Foit Aleksander bachelor
Strona internetowa jako przykład zastosowania e-marketingu
PDF
2015 Obetkał Adrian bachelor
Wpływ pozycjonowania oraz user experience na widoczność, użyteczność i atrakcyjność witryny internetowej w doświadczeniu użytkownika
2015
Adamczyk Przemysław
bachelor
Rozwój firmy z wykorzystaniem narzędzi e-biznesu
PDF