2018

  1. Strzelecki, A., Abramek, E., Sołtysik-Piorunkiewicz, A. (2018). Adblock Usage in Web Advertisement in Poland. Future of Information and Communication Conference (FICC), 5-6 April 2018, Singapore, pp 366-371, 978-1-5386-2056-4/18 IEEE 2018.
  2. 2017

  3. Strzelecki, A. (2017). IP Address and Autonomous System Diversification as an Important Factor for Building Google Ranking. Scientific Publications/University of Economics in Katowice, 176-185.
  4. 2016

  5. Strzelecki, A., Furmankiewicz, M., & Ziuziański, P. (2016). The use of management dashboard in monitoring the efficiency of the internet advertising campaigns illustrated on the example of Google Analytics. Studia Ekonomiczne, 296, 136-150.
  6. Strzelecki, A., Furmankiewicz, M., & Ziuziański, P. (2016). Zastosowanie kokpitu menedżerskiego do monitorowania skuteczności internetowych kampanii reklamowych na przykładzie Google Analytics. Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, 92, 305-324.
  7. Strzelecki, A. (2016). Zastosowania systemów analityki internetowej do analizy efektywności kanałów ruchu i handlu elektronicznego. Prace Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 257-280.
  8. 2015

  9. Strzelecki, A. (2015). Prosumpcja treści w społecznościach wirtualnych. Prace Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 162-179.
  10. Strzelecki, A. (2015). Reklama kontekstowa. Studia Ekonomiczne, 216, 83-93.
  11. 2014

  12. Strzelecki, A. (2014). System Sensor: a Practical Human-Computer Interface for People with Disabilities. Studia Ekonomiczne/Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, (188 Ambient Technology and Creativity Support Systems), 226-236.
  13. Strzelecki, A. (2014). Website Content Recommendations Based on the Signals from Social Networks. Scientific Publications/University of Economics in Katowice, 229-239.
  14. 2013

  15. Strzelecki, A. (2013). Google AdWords Platform usage in Educational Program Erasmus Intensive Programme. Technology-driven Promotion for NGOs. Experiences Against Social Exclusions, 161-170.
  16. 2010

  17. Strzelecki, A., Wałach, M. & Deja, K. (2010). Wyszukiwanie sponsorowane jako wsparcie procesu rekrutacji na studia na wydziale Informatyki i Komunikacji. Zarządzanie i Informatyka - Dylematy i kierunki rozwoju, 637-650.
  18. Strzelecki, A. (2010). Zachowania użytkowników wyszukiwarki internetowej. Prace Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 122-131.
  19. Strzelecki, A. (2010). Zarządzanie reputacją w wyszukiwarkach internetowych. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Informatyka Ekonomiczna, 18 , 303-310.
  20. Strzelecki, A., (2010). Google Online Marketing Challenge i jego wdrożenie w programie kształcenia. E-learning w szkolnictwie wyższym–potencjał i wykorzystanie, 79-88.
  21. Piesiur, T., Słaboń, M. & Strzelecki, A. (2010). Wpływ systemów e-biznesu na organizację w aspekcie mikro i makroekonomicznym w Polsce i na świecie. Konferencja Komputerowo Zintegrowane Zarządzanie, Wydawnictwo Polskie Towarzystwo Zarządzania Produkcją, 395-406.
  22. 2009

  23. Strzelecki, A. (2009). Wyszukiwanie sponsorowane jako element strategii promocji organizacji. Prace Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 99-109.
  24. Strzelecki, A. (2009). Wykorzystanie platformy Google AdWords w programie kształcenia na specjalności biznes elektroniczny. E-mentor, 4, 31, 80-86.
  25. Strzelecki, A., Bacewicz, T. & Ściański, M. (2009). Robot sieciowy w eksploracji internetowego systemu aukcyjnego i ocena handlu C2C w Polsce, Konferencja Komputerowo Zintegrowane Zarządzanie, Wydawnictwo Polskie Towarzystwo Zarządzania Produkcją, 459-468.
  26. 2008

  27. Strzelecki, A., Bacewicz, T. & Ściański, M. (2008). Zastosowanie robota sieciowego w analizie internetowych systemów aukcyjnych, Prace Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 351-365.
  28. Strzelecki, A. (2008). Zastosowania algorytmu PageRank w wyszukiwaniu, Prace Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 347-353.
  29. Strzelecki, A., Bacewicz, T. & Ściański, M. (2008). Bezpieczeństwo danych w internetowych sieciach społecznych na przykładzie portalu nasza-klasa.pl, Prace Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 355-362.
  30. Strzelecki, A. (2008). Autorytatywne i eksperckie strony źródłem rzetelnych wyników w wyszukiwarkach internetowych, Informatyka dla przyszłości, 193-201.
  31. Strzelecki, A. (2008) Online Auction Transactions as the Source of Information about the Quality of Sellers', Proceedings of BIR'2008 The 7th International Conference on Perspectives in Business Informatics Research, 324-335.
  32. Strzelecki, A. (2008). Transakcje na aukcjach internetowych źródłem wiedzy o jakości usług sprzedawców. Bazy danych: Rozwój metod i technologii, 175-184.
  33. Strzelecki, A., Bacewicz, T. & Ściański, M. (2008). Ocena zachowania użytkowników platformy handlu C2C na podstawie eksploracji danych i ich aktywności w internetowym systemie aukcyjnym. E-mentor, 2, 24, 76-82.
  34. Strzelecki, A. & Piesiur, T. (2008). Przydział i ochrona domen internetowych. Konferencja Komputerowo Zintegrowane Zarządzanie, Wydawnictwo Polskie Towarzystwo Zarządzania Produkcją, 473-482.
  35. 2007

  36. Strzelecki, A. (2007). Rozwój reklamy w wyszukiwarkach internetowych. Prace Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 309-317.
  37. Strzelecki, A. (2007). Jak przeszukujemy sieć? "Długi ogon wyszukiwania". E-mentor, 4, 21, 71-75.
  38. Strzelecki, A. (2007). Legal aspects of deep links on the internet. Proceedings of the International Multiconference on Computer Science and Information Technology, 559-563.
  39. Strzelecki, A. (2007). Analiza długiego ogona wizyt z wyszukiwarek internetowych. Technologie Przetwarzania Danych, 243-254.
  40. Strzelecki, A. (2007). Budowa popularności witryny jako kryterium skutecznego pozycjonowania witryn internetowych w wyszukiwarkach, Konferencja Komputerowo Zintegrowane Zarządzanie, Wydawnictwo Polskie Towarzystwo Zarządzania Produkcją, 377-386.
  41. 2006

  42. Strzelecki, A. (2006). Pozycjonowanie witryn internetowych w wynikach wyszukiwarek internetowych. Prace Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 303-312.